Måndag. Kväll.

Dagen har spenderats följande:
• vaknade av två barn som var på väg ur sängen. Klockan var då nångång mellan 8:30-9:00. Bra barn!
• vi äter frukost och skyndar på rutinerna lite.
• vi får besök av Mia och hennes troll.
Vi pratar om hur jävla korkat det är av kommunen att göra 3 tim/5 dagars veckor för barn med allmän förskola. Om dom tror att någon kommer att betala för dom timmarna. Lo och trollet lekte och Pelle sov. Tills dom väckte honom.
• dom åkte hem och jag bråkade med Lo om att hon måste gå ut med oss. Sen var hon ute längre än Pelle och mig.
• hon kom in och Pelle sov. Hon ville titta på film men där var vi oense. Hon började gråta och grät väl i en halv timme. Vi läste bok och Pelle vaknade.
• läste mer bok och maken kom hem.
• jag lagade mat och drack te.
• vi kollade Bolibompa och jag förlät Farzad för att slutat när jag såg att Jonas Lexell är tillbaka. Jag gillar snygg programledare. Blir roligare då. Okej. Inte bara snygga. Bra också. Inte bara yta.
• nattade Pelle
• internettar.

Säg nåt vettja!