Back on track.

Så fick jag vad jag behövde. Lite socialt umgänge och ny miljö. Och sovmorgon.

För alla som har barn kan jag informera om att jag sov till halv fucking elva i morse. Lite fail på att jag varken märkte när resten av familjen gick upp och därför inte hörde när dom slamrade på nedervåningen.
Bästa väckningen fick jag med. En dotter som smög in i rummet (jag hörde henne i trappan), tände alla lampor, drog upp rullgardinen och skrek GOOOOOOD MOOOOOORGOOOOON MAMMA!!! Hade jag fortfarande sovit och vakna till det hade jag nog avlidit.
Efter väckningen så var det stress, barnkalas hemma hos dagiskompis halv tolv och paketet var inte inslaget. Och ingen tejp hade vi och inget inslagspapper. Det fick bli en repris av förra inslagningen, en gammal Bamsetidning.
Men ingen ro än, nu var det kalas i en timme sen avbröt vi för att köra skitsnabbt till Vimmerby för att titta på clown på biblioteket. Det var en succé.
Sen hem och laga mat och sen bjuda hem svärföräldrarna på middag. Också det en succé.

Och nu på kvällen har jag gjort en portfolio, snälla snälla. Om du gillar det du ser, låt mig veta. Är det något jag behöver så är det faktiskt det. Att höra att det är fint. Eller fult. Eller nej, det behöver jag faktiskt inte veta. Men om du gillar det.

Det var nog allt. Hur som helst, back on track!

2 thoughts on “Back on track.

Säg nåt vettja!

