Duktig flicka

Jag är ledsen, det kanske låter som om det här kommer att handla om genus men nej. Det kommer att handla om att jag gör bort mig.

Idag skulle det ha varit föräldrarråd på dagis. Men eftersom alla på min maillista inte skulle kunna komma mailade jag rektor och frågade om vi skulle ställa in. Så blev det. Ikväll när kg var med barnet på gympa träffade jag en av föräldrarna och berättade hur duktig jag var som mailat och ställt in. Bara det att jag då fick veta att det tillkommit nya föräldrar som hon sett stå och vänta på dagis.

Så jävla mycket för att vara en duktig flicka. Nu har jag lite ångest och tror att alla hatar mig. Plus att jag skrev ett panikmail till rektorn och förklarade mig. Jag skäms ihjäl! Ska aldrig utse mig själv till samordnare igen. Aldrig!

2 thoughts on “Duktig flicka

    1. Hoppas att jag glömt bort allt till nästa vecka. Men jag fick snällt mail från rektorn iallafall. Hon tyckte inte jag behövde skämmas. Bra rektor!
      Och glad påsk! Pussa alla!

Säg nåt vettja!

