Pedagogisk

Varje kväll när jag nattar Lokatten slutr det med att hon gråter och är förbannad. Vad bråkar ni om, kanske ni undrar. Jo, om att jag ska stå bredvid hennes säng eller mer. Att jag inte ska stå bredvid hennes säng. Jag sitter i en soffa max tre meter bort. I samma rum. Just nu ylar hon som en varg för att hon inte får som hon vill.
Jag tänkte att jag skulle spela in vår diskussion nästa gång för att höra vad jag gör fel. Har ni tur/otur kanske jag lägger upp ljudfilen här så kan analysera. Det vore väl lagom utlämnande för både barn och vuxen.

Säg nåt vettja!

