Här är jag!

Hämtade dottern i kyrkan idag. Hon går på kyrkis, vem kunde egentligen tro att hon skulle få göra det? Men det gör hon. Och dom var i kyrkan idag. När jag kommer för att hämta så sätter jag mig på en bänkrad och väntar. Då berättar hon för ledarna och för att föräldrar att ”Mamma har färgat håret, hon är som vanligt igen” och alla tittar på mig. Det är ju tur att jag är så himla snygg i håret just nu. Att jag luktar svett och har tröjan jag sov i var det ju ingen som visste.

Säg nåt vettja!

