Rubrik.

En ny taktik borde vara att ställa klockan en timme tidigare så jag slipper gå upp innan klockan ringer. Detta pga en numer morgonpigg Pellan.

Men jag gör det i morgon istället.

På fredag ska jag på sleepoverfest hemma hos god vän. Vi är fyra stycken som ska äta trerätters, kolla på film, göra våra händer lena och fina och säker något mer typiskt tjejigt. Typ kuddkrig.
Ser mycket fram emot detta. Fatta lyxen. att ha sån hyvens make som låter mig sova borta två helger på raken. Låter mig sova borta. Som om han bestämde det. Eller jag bestämde vad han skulle göra. No no. Men ändå bra att det funkar rent logistiskt. Och nästa helg kommer familjen Nyköping hit.
Jag älskar inbokade helger!

Säg nåt vettja!

