Sthlm

Ibland vill jag bara säga tack och hej då.

(Men det gör jag inte.)

Bokade tågbiljett idag och om en vecka lämnar jag man och barnen och åker ensam till stockholm. Det har typ aldrig hänt. Sist jag skulle åka iväg bröt Lokatten benet. Det var typ 3 år sen.

Nästa helg ska jag:
Äta mat hemma hos syster (och mkt annat)
Äta indiskt
Dricka drinkar. Kanske med alkohol i. Antagligen inte.
Dansa på bord (haha!)
Köpa en kjol
Kolla in utbudet på glasögonbågar för syster tyckte inte ugglebrillorna var tiptop. (antagligen inte det heller eftersom jag gillar ugglebrillorna mkt)
Sova ut!
Bada badkar!

One thought on “Sthlm

Säg nåt vettja!

