Att gå hemma.

Det är klart som fan att man vill göra om hela tiden om man är hemma ungefär jämt. Just nu är det alltså att få till
En bra pysselhörna uppe i hallen. Det är snedtak i vägen och en toalettdöre men jag tänker att det nog kan bli bra. Jag tänker magnetfärg/magnettavlor på väggarna, ett itusågat bord, lite vimplar, lite förvaring, lite olikfärgade stolar. Jag tänker jävligt snyggt!

Efter den 12 mars när nya soffan kommer tror jag att jag flyttar upp på heltid. Kanske går jag ner när jag ska äta men annars inte. Tänker att man kan bygga en trappa ute så jag kan gå in genom balkongen. Ungefär så tänker jag.

Det otympliga bordet.

20120302-154107.jpg

Säg nåt vettja!

