Rekord!

Idag har varit en dag då jag varit hemma i fem minuter mellan 9 och 16. Då tog jag ut färs ur frysen och satt på mig nya tights och ny tröja.

Maken fyller år och vi har firat big time. Eller iallafall firat! Han fick snygg skjorta som jag fyndade på stadens klädaffär. 70 % rea. Ha fick också en t-postprenumeration och en mindre god köpekaka/tårta. Och sin älskade spagetti och köttfärssås. Och en dans av dottern. Och en återvunnen ängel som varit med om några högtidsdagar. Det där har hon från sin moster.

Men bra dag idag. Jag fick tag på nya tights. Äntligen! Och en helt okej tröja som var på rea.

Jag borde kanske skriva mer om dotterns försvinnande från dagis. Idag frågade jag hur lång tid dom varit borta. Dom trodde max 20 minuter.
Jag är inte arg eller förbannad på dom. Mitt förtroende är detsamma. Jag känner att vi kommit varandra ännu närmare nu. Personalen och jag. Det är fint.

20120215-204302.jpg

3 thoughts on “Rekord!

  1. Grattis till maken! Himla snyggt med skägg sådär. Min vill inte ha det så. Jag brukar klippa ut ett papperskägg till honom då. Det blir ganska fint.

Säg nåt vettja!

