Pannkaksdagen

Planen för dagen var att åka iväg på playdate men dom blev sjuka. Ändrade planen till att åka till staden och köpa på mig några tight. Då startar inte bilen. Så nu sitter jag här och käkar chokladsås med sked istället.

La fram förslaget om rumbyte till maken i morse och jag tror han går med på det. Började mäta för att vara säker på att sängarna går att ställa som jag vill men det gör dom så klart inte. Så nu funderar jag på om det är möjligt att montera ihop en våningssäng fast på vågrätan. Att bara ha en gavel som sammanfogar sängarna. Det borde ju gå.

Så nu behöver jag ca 3 liter vitfärg så jag kan måla över dom där färgade rutorna som jag målade i barnrummet för ett tag sen.

Säg nåt vettja!

