Onsdag. Kväll. Natt.

Jag vet inte. Den här ständiga uppdateringen om vad jag gör är ju inte nå vidare underhållande. Faktiskt. Men i mitt liv som tvåbarnsmorsa händer det inte överdrivet med spännande saker. Men ikväll har jag och maken varit utan barnansvar. Då jävlar händer det saker. Vi var på lokal och åt! Tillsammans med vänner. Det var fint kan jag berätta.

Annat fint är min dotter. 4 1/2 år om nån som inte känner mig råkar läsa. Hon är rolig hon. Jag vill inte säga att hon är lillgammal men hon använder ord och meningar på ett annat sätt än många i den åldern.

Idag i bilen:
Kusinen -Vi glömde min teckning på dagis!
Lo -Hade du skrivit namnet på sen?
Kusinen -Nä.
Lo -Då är risken nog ganska stor att den är borta.

Jag fnissade lite för mig själv när jag lyssnade på deras konversation. Sen pratade vi lite om olika risker. Det var fint.

Nu ska jag återigen spela något sövande spel. Det är lite så det ser ut här hemma.

Säg nåt vettja!

