Long time no see

Idag tog jag och körde bilen från Västertorp till Hökarängen. Eller. Först tog jag bilen och körde från Västertorp till Kungens Kurva, handlade lite på Ikea och City Gross för att sen köra tillbaka till Vtorp, sen till Telefonplan och sen till Hökarängen. Eller jag. Jag och mina mänskovalpar. Ett kärt återseende av en gammal vän och hennes tösabit. Det var fint. Men tusan vad jag är glad över att jag flyttat färdigt samt har en make om vi skulle få för oss att flytta. För jobbigare än att packa ner ett helt hem samt packa upp ett helt hem med allt vad det innebär helt själv. Det finns det nog inte. Och att packa upp allt när avkomman är hemma. Nej tack! Du är bra duktig Hanna!

I morgon är det Årstahäng på schemat. Sen tillbaka till The Extended på Värmdö på kvällen. Det är inte mycket vila när jag och barnen är på ”semester”. Vila får vi göra när vi kommer hem på torsdag kväll.

One thought on “Long time no see

Säg nåt vettja!

